CITAT (Anic @ 02-06-2008, 16:03)

Fast det hade varit bra om man kunde välja hur man vill ha det, jag hade hellre haft det så att det sparade automatiskt och rensat bort pm då och då. eftrom jag glömmer bort att kryssa i , och idag när jag hde kryssat i och skulle skicka pm hade jag glömt rubrik, så den sa till att fylla rubrik och av någon konstig anledning hade de avbockat rutan där jag fyllt i att jag ville spara, vilket jag insåg efter jag skicka och då var det försent. Jag avskyr när vissa rutor man redan kryssat försvinner när man får tillsägning att fylla i något mer man missat.
Den här tråden hade jag missat! Det stör mig jättemycket också, jag glömmer jämt att kryssa i den rutan och har, precis som Anic, råkat ut för att det försvinner.
När det gäller PM till/från Rahmat så var jag tvungen att kolla, hade inte tänkt på det. Det är precis som du säger, de som han skickat är kvar, men några - dock inte alla! - som jag sparat under "skickat" är tomma. Ett meddelande som jag skickat till en annan medlem som nu är borttagen finns kvar. Mycket skumt.
Förresten så undrar jag om pm alltid kommer fram. Jag är ganska säker på att de går förlorade ibland.