Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Biljetterna till Nordiska Trädgårdar, är de dagsbiljetter??
          jenniepennie
          Inlägg 06-02-2009, 21:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 185
          Medlem nr: 5 476

Vi har köpt två, jag o sambon, men behöver två till om de är dagsbiljetter. Letat på mäss-sidan, men hittar ingenstans info om detta blink.gif . Jag antar att vi får köpa två till, för 140:- för alla dagar låter ju för billigt, men jag vill vill ändå veta.

Så roligt det ska bli! Vi har mest tid på oss på lördagen. Är det då det är mest folk? Brukar man kunna ta sig fram...? Är det någon som har lite tips och info om trädgårdsmässan i allmänhet? Berätta!

--------------------
          zon 2-3

Citera
          MariaS
          Inlägg 06-02-2009, 21:56
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 12 573
          Medlem nr: 2 930

Det är nog dagsbiljetter. Jag har ju alltid fått lämna ifrån mig min biljett i alla fall.

VAr där tidigt! Det blir fort låååånga köer. Ta gärna med en väska eller korg som går på hjul. Det blir fort tungt att bära på alla kassar whist.gif
          Välladdad plånbok. Det finns uttagsautomater i hallarna, men dit är det oändliga köer!
          Om du inte vill betala skjortan för en ostfralla, tar du med fika.
          Tiden går fooooort. Väldigt fort! 6 timmar känns som frukostrast, tills man sätter sig i bilen igen. Då känner man i benen att det har gått sex timmar! blush.gif
          Sen är det bara att njuta och fynda. Det finns ALLT där som är värt att införskaffa (tyvärr crying.gif )

Ha en trevlig mässhelg biggrin.gif

Citera
          jenniepennie
          Inlägg 06-02-2009, 22:36
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 185
          Medlem nr: 5 476

Åh, tack! Hjul-lastare, kontanter och ätbart är nu medtaget i planeringen smile.gif
          Samt två biljetter till inhandlade.

Redigerat av jenniepennie: 06-02-2009, 22:37

--------------------
          zon 2-3

Citera
          Finn Klematis
          Inlägg 07-02-2009, 08:54
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 1 302
          Medlem nr: 12 804

CITAT (MariaS @ 06-02-2009, 21:56) *
          Det är nog dagsbiljetter. Jag har ju alltid fått lämna ifrån mig min biljett i alla fall.

VAr där tidigt! Det blir fort låååånga köer. Ta gärna med en väska eller korg som går på hjul. Det blir fort tungt att bära på alla kassar whist.gif
          Välladdad plånbok. Det finns uttagsautomater i hallarna, men dit är det oändliga köer!
          Om du inte vill betala skjortan för en ostfralla, tar du med fika.
          Tiden går fooooort. Väldigt fort! 6 timmar känns som frukostrast, tills man sätter sig i bilen igen. Då känner man i benen att det har gått sex timmar! blush.gif
          Sen är det bara att njuta och fynda. Det finns ALLT där som är värt att införskaffa (tyvärr crying.gif )

Ha en trevlig mässhelg biggrin.gif

Hej!

Det är dagbiljetter,om Du går ut får Du en stämpel så Du kommer in igen,
          gäller samma dag. Det är mycket folk lördag och söndag. Vi kanske ses om
          Du kommer och lyssnar på mitt föredrag.

Mvh.
          Finn

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 09:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon