Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V   1 2 3 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Åsikter om begravningsblommor, Titta på 11 bilder och svara om de är fina eller fula!
          20th_century_fox
          Inlägg 16-04-2009, 19:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 27
          Medlem nr: 9 136

Jag är en floriststudent som gör ett arbete om begravningsbinderi och har tillsammans med några klasskamrater tagit fram några nytänkande binderier. Jag skulle vilja höra lite åsikter om dessa och vore tacksam om någon ville göra denna korta enkät. Binderierna är tänkta att passa olika personer, t.ex. barn, kvinna, man och gjorda i olika prisklasser. De som ser små ut och med lite blommor är billigare alternativ jämförbart med en traditionell begravningsbukett.

http://www.itslearning.com/test/r.aspx?XS=rsgorsyymzg

Redigerat av 20th_century_fox: 16-04-2009, 19:44

Citera
          Cathis
          Inlägg 16-04-2009, 19:16
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 545
          Medlem nr: 9 230

Det var många väldigt fina blomsteruppsättningar som jag med lätthet skulle kunna välja för en begravning.
          En del var i mitt tycke mer passande för bröllop men ändå jättefina.

Lycka till!

--------------------

Citera
          20th_century_fox
          Inlägg 16-04-2009, 19:21
          Länk hit: #3

Medlem

Tack för din åsikt! Det är faktiskt fler som sagt precis som dig att vissa får dem att tänka på bröllop. Intressant att höra vad folk tycker om ens galna idéer biggrin.gif

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 16-04-2009, 19:30
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

nästan allt var "jättefräckt", lite udda men härligt personligt