CITAT (Adri-Anne @ 07-10-2003, 09:37)
Jag känner mig otroligt snopen.
När jag skrev mitt inlägg visste jag inte att det skulle ta sådana proportioner. Jag hade från två jag mailar med fått veta att en av dom också hade fått otrevliga mail och i våras var det visst någon annan som hade fått sina fiskar varma. När då jag fick mitt andra påhopp, var det för att visa att dessa skulle inte känna sig för säker. Men dom som framträdde här
har inget med mitt och tidigare mail att göra. Men jag trodde att när jag nu hade tagit första steget skulle andra våga stå upp och berätta. En vågade, dom andra två valde tiga.
Eftersom allt förutom mitt inlägg har tagits bort, blir det nu så konstigt. Nu hade det ju krupit fram att det var flera än jag som kände sig påhoppade, men nu hänger jag helt löst i luften En gnällisa som behöver tyckas synd om och bli bekräftad. Fy så dum jag känner mig nu.

Såvitt jag kan se finns tråden "Trist", av Adri-Anne, ännu kvar.
Det är (endast) tråden ""Kopia av mail jag skickade Hannele", startad av "Felix matte" som har raderats?
Redan innan raderingen tycker jag det var olyckligt att diskussionen genom den - vad jag minns - tillkommande tråden splittrades på ett olyckligt sätt. Om inte annat "driver" ju trådar med tiden ifrån varandra (så att de inte syns samtidigt) så att det kan bli tämligen svårt att få en riktig uppfattning vad det egentligen handlar om.
Kanske är det mänger med användare som fått otrevliga påhopp privat?
Jag tycker det var klokt av dig Adri-Anne att visa för påhopparen (-na?) att du inte finner dig. Som jag förstått känner du själv väl till vem påhopparen är och denna kan alltså riskera att bli uthängd här.