Nu på söndag eftermiddag (syttende maj) kl 16-18 har Trädgårdsamatörerna i Göteborg en växtmarknad i Gamlestadens medborgarhus på Brahegatan 11, nära SKF. Det är en stor marknad som är väl värd ett besök om ni gillar lite annorlunda växter. Favoritväxten ni inte hittade i Surte kan mycket väl finnas här. Välkomna!!!
Jodå, första timmen var det massor med folk som köade framför borden. Jag är fullt nöjd med den här marknaden också. Även om förtjänsten inte blev lika stor som igår (jag kunde ju inte ta lika mycket med mig) gick de i alla fall ihop gott och väl. Och så var det gott om trevliga trädgårdsentusiaster även här. Nu är det dags att ladda upp inför Henån på lördag.
Medlem
Antal inlägg: 701
Medlem nr: 16 616
Typiskt..... jag följer nästan bara krukväxttrådarna..... då missar man nyttig info i de andra. Att sent på kvällen läsa om en växtmarknad man gärna hade gått på.... å vad arg jag blir...på mej själv.
Medlem
Antal inlägg: 10 733
Medlem nr: 2 529
CITAT (evaisa @ 17-05-2009, 21:50)
Typiskt..... jag följer nästan bara krukväxttrådarna..... då missar man nyttig info i de andra. Att sent på kvällen läsa om en växtmarknad man gärna hade gått på.... å vad arg jag blir...på mej själv.