CITAT (Stiffe @ 10-09-2009, 23:29)

Har du ingen bild på NA?
Hur tycker du att NA är?
/S
Nej, den är inget att fota hos mig än! Planterade det andra exemplaret förra året, men jag har varit borta på sommaren, så den har inte blivit ompysslad och det märks. Den börjar precis komma med nya blad (tappade alla pga sfs) och en knopp. Men det jag mest retar mig på är att jag planterade den 30 cm bredvid den andra Noble Antony, alldeles för långt bort. Nu funderar jag på om jag flyttar en av de närmare...
Ser man då till vad Austin rosor kostar, då kan man inte längre påstå att rosor är billiga. "En" Austin-buske blir ju runt 500:- (om man behöver plantera 3 rosor tillsammans)! Inte billigt precis... Jag hoppas i alla fall att när min Charles Austin har växt upp, så ska den åtminstone visa några blommor bland de andra perennerna den står i (bl a mjölkklocka och klematis Arabella).
I år har det varit ett dåligt rosår för mig, jag missade Lykkefunds och Alchymists blomning pga semestern och min stora trotjänare Westerland investerade all sin kraft till att bygga upp sig igen efter att ha blivit kapad vid marken (pga arbete runt radhuset).
Redigerat av oliv: 11-09-2009, 08:57