CITAT (KRT @ 24-01-2010, 12:46)

Varför går du inte till en läkare? Jag vet att du misstror dem, men är det inte vettigt att fråga en person som tots allt ägnat 5,5 år åt att läsa om sådana saker och troligen kan betydligt mer om ämnet än medlemmarna på ett internnetforum....
Om inte annat så kan de iaf skicka remiss till röntgen, MR eller exploratorisk kirurgi, och det är det ingen av oss som kan.......
Att gå till läkare brukar bara orska frustration. Vad skulle de förresten göra åt det? Om jag får en remiss till röntgen och därmed tar deras resurser i anspråk så är det troliga att de inte ser något på röntgen och då har jag tagit tid från någon annan som behövde den bättre samtidigt som jag har slösat tid på något som inte gav något.
Om de ser något på röntgen så kommer antagligen inte det heller att föranleda något som tar bort orsaken till problemet.
Det finns massor med människor som röntgar knäna men till vad nytta? Det tär bara på vårdresurserna.
Jag har sökt läkare så många gånger för olika saker utan att få ut något alls av det så jag är ju också en aning luttrad på den punkten...
Redigerat av Christa: 24-01-2010, 17:13