Ja det är riktigt hemskt att vi/dom andra inte fattar att det är människor som vi ska vara rädda för, där behövs en viss avskjutning!
Jag är mer rädd för idioter än vad jag är rädd för våra fina djur.
Risken att dö är större att jag ska möta min mördare på vägen än i skogen!
Vi ska vara rädd om våra inhemska och snygga djur, jag älskar lejon ,giraffer,elefanter,hajar,valar.......listan är lååång. Men jag gillar INTE människor lika mycket!
Tillägg:
Mina barn är nu snart 30 år och dom har fått två olika uppfostrande eftersom vi skilde oss då dom var små, mina barn kom ofta hem från "pappajägare" med tårar och ångest i hjärtat. Han försökte att få min son att bli jägare och dt sket sig, min son gjorde upplivningsförsök på djur som pappan dödade med gevär!
Då min son var 18/19 år och dom jobbade med plantering av skog och en kompis tog en groda och stoppade ner den i plantröret och "planterade" den i jorden så blev min son såååå djävla arg så han grävde upp grodan och gav den mun mot mun metoden!
Verkar knäppt men det är jag som har uppfostrat dom till att älska allt levande här på jorden, jag verkar ha lyckats för jag har barn som älskar djur.
Det är vi som bestämmer om framtidens folk och hur dom ska tänka och tycka tror jag.
Kram på er alla som värnar om våra fina djur.
Nu ska jag inte skriva mer här, jag ville bara visa var jag står!
Redigerat av sqrulan: 05-03-2010, 09:25