Medlem
Antal inlägg: 272
Medlem nr: 9 576
Tusen ,hjertelig takk for hilsen til dere begge to!! Gir meg lyst å legge flere bilder inn dette! Vi har jo hatt lite sol og sommer,men mye regn,så det blir jo ganske grønt og frodig da!
Medlem
Antal inlägg: 3 894
Medlem nr: 3 702
Visst är det nåt särskilt med blomningen i år?! jag tänker på din vackra Pion som blommar bättre än nånsin. Hos mig är det också många växter som blommar bättre i år än tidigare. Det är riktigt roligt! Din rosa Akleja är verkligen söt! Vad är det för växt på den 4:e bilden uppifrån i vänstra kolumnen....? Ormrot? Men min ser inte ut så i bladen...
--------------------
När tillgången på ord är större än efterfrågan är det dags att vara tyst! MIN HEMSIDA - VÄLKOMMEN!
Medlem
Takker for hilsen,Christina, dette er jeg svært takknemlig for at dere synst om å se bilder fra Norge.Ja,det er ormrot som du mener,Christina! Jeg har kikket på din hjemmesiden,skrevet og en liten hilsen,du verden for en kjempeflott hage som du har og så masse flotte blomster
Medlem
Tusen takk for hilsen, nei, desverre, Calypso bulbosa vet jeg ikke navnet, fikk en rotbit for flere år siden,men samler masse frøkapsler nå da de er modne