CITAT (Aqvakul @ 29-09-2010, 21:51)

Jag tycker att dina frågor är synnerlighen kloka och rimliga. Modereringen från forumansvarigas sida är i det närmaste obefintlig. Möjligen kan man göra någon slags katastrofutryckning när det blir alldleles för rörigt. Du kan försöka nå forumansvariga via mail eller PM, enklast via snabbmenyn längst upp på sidan. Det finns också en tråd som Göran startat och som ligger högst upp i avdelningen Support. Själv har jag bara så där tilldelats titelsn "moderator" med syftet att rensa spam. Tekniskt innebär detta att jag kan både se och göra fler saker än andra medlemmar, vilket retat några. Däremot har jag inget uppdrag att "moderera", vilket med tanke på min oegentliga titel är tämligen förvirrande, särskilt för nya medlemmar. Odla är annars ett helt fantastiskt forum och en enorm kunskapsbank, befolkad med mängder av hjälpsamma människor .
Aqva, jag har förstått din roll sen långt tillbaka (liiiite påläst är jag)
Och jag uppskattar din/ditt roll/jobb för där var en massa massa spam tidigare så det var rent av löjligt att ens försöka kika in här!
Så ett telefonnummer till de ansvariga finns inte tillgängligt om jag förstår dig rätt??
Har DU en viplinje in? Missförstå mig rätt nu men jag önskar att OM du har det kunde ställa frågorna vidare och kanske klargöra en del saker för mig!
Den som nu "pratat" med odlas ansvariga...är det bara några få som har den möjligheten och vad behövs för att få den?
Jag vet om Görans tråd under support men där är just ingen aktivitet, därav la jag tråden här!
Har jag gjort tokfel så be dem flytta den!