Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
Mina halvnya skor knarrar, även en del andra, typ sport och promenadskor Har även märkt ett visst skoknarr från andra människor .... Har smörjt in sulorna med fett under natten men det gör dem bara hala. Behöver tips och råd som jag mottager med tacksamhet
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
Tänkte mig snö och minst 10 grader kallt. Lite mysigare än när skorna knarrar vilket jag inte kan minnas att jag haft problem med. Har tyvärr inget råd att komma med men hoppas du får det av någon annan.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2010, 11:53)
Tänkte mig snö och minst 10 grader kallt. Lite mysigare än när skorna knarrar vilket jag inte kan minnas att jag haft problem med. Har tyvärr inget råd att komma med men hoppas du får det av någon annan.
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
Kan hjälpa att smörja in skorna med fett om det är skinnet som knarrar. Är det sulorna vet jag inte riktigt vad man skulle kunna göra... fråga en skomakare kanske? Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 8 486
Medlem nr: 9 409
köpte ett par inneskor till jobbet i våras och de knarrade nåt hemskt. först tyckte jag det var pinsamt men sen tänkte jag att.... "ja alltid plågar man väl nån" och klampade glatt gnisslande vidare i korridorerna. Om sulorna var fuktiga knarrade det inte lika mycket... kanske ett par nya sulor hos skomakarn kan hjälpa?
Medlem
Antal inlägg: 1 988
Medlem nr: 497
Skoknarr ca 2 min in i filmen Tyvärr har jag inte någon bot heller för problemet men mina vissa av mina skor knarrar oxå eller gnisslar på vissa underlag jag går på....irriterande!
--------------------
************************************************************ Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne.