CITAT (theseraphim @ 19-11-2010, 23:18)

Äsch då ingen fara utan gör som jag och hämnas. Jag brukar se till att slicka på en massa äpplen och stoppa kalsongerna fulla med rödlök eller sparris och sedan lägga tillbaks det:-)
Jag läste en gång om en kille som köpte sig en tvåliters förpackning med glass. Sedan lät han den smälta, stoppade i en död råtta och tömde tillbaka glassen ovanpå. Fryste in, och smugglade sedan tillbaka till frysdisken i affären... Men vad gäller äpplen så är det ju inte slickning som är värst. Folk står ju i affären och vänder och vrider på varje äpple i jakt på märken och skavanker. Vem vet vad de har på fingrarna, det finns fortfarande väldigt många som inte tvättar händerna efter toalettbesök till exempel. Enda sättet att undgå sådant är att själv bara köpa perfekta äpplen, så man kan vara säker på att ingen ratat dom och lämnat sitt visitkort.
Men för att hålla sig till topic kan jag avslöja att jag är svag för choklad och vingummin. Ingen mörk gourmetchoklad heller, utan helt vanlig ljus choklad. Och vingummina är väll fulla av giftigt färgämne. Tur det var flera år sedan jag köpte plockgodis sist.