CITAT (*Stintan* @ 22-01-2011, 14:30)

Hörde både hans bror och far uttala sig när tjafset var som värst efter Stig Larssons bortgång och fick intrycket att det enda dom var intresserade av var att få en massa pengar. Dom hade ju knappt någon kontakt alls med varandra sen många år. Sen kan jag ju tycka att det är tragiskt att folk som lever ihop utan att vara gifta inte skriver samboavtal/testamente oavsett det finns massor av pengar med eller inte.
Synd om du inte såg Skavlan och hörde brorsans version ... han var villig att visa mailkonversation med sin bror och med Eva G.
Man måste nog höra båda sidor innan man kan bilda sig någorlunda uppfattning.
Brorsan berättade att de skänker pengar, precis som Stieg velat.
Han tar ut lön 30.000 kr/mån, inget annat.
Jag hade öht inte läst något innan jag för ett tag sedan läste eller såg på tv intervju med Eva G... sedan återkom hon i alla kanaler och alla gånger pratade hon skit om Stiegs bror och far.
Det fick mig att fundera vad kvinnan eg vill ... hon har skrivit bok och så klart vill hon göra reklam för den.
Att syskon inte träffas mer än kanske en - två ggr/år är inget konstigt tycker jag.
Alla har sina familjer och man bor kanske långt ifrån varann ... då har man telefon och mail istället.