Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Växthuset inte säkert...
          KatteLatte
          Inlägg 16-06-2011, 07:29
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 260
          Medlem nr: 21 768

Min ena buse, Katla, har kommit på hur man skall öppmna växthusdörren.

Så på kvällen när jag är inne och vattnar så blockerar jag i ena ändan och hon går bara runt och öppnar dörren på andra sidan och kommer in den vägen istället. Ganske kul att se; näsan som bara kommer och knuffar dörren till sidan.

Tyvärr kan det bli litet trångt mellan odlingsbänkarna om man har en gosesjuk schäfer som är såå glad över att hon tagit sig in smiley_small_hug.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 3)
          omk
          Inlägg 16-06-2011, 12:26
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 549
          Medlem nr: 32 435

Haha, jag kan se henne framför mig !! a0a.gif

Med svansen glatt vispande runt bland små ömtåliga sticklingar och tomatplantor och med ett STORT leende ... kiss.gif

--------------------
          Women and cats do as they please, men and dogs should relax and get used to the idea - Robert Heinlein

Citera
          Anette W
          Inlägg 16-06-2011, 13:26
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 125
          Medlem nr: 25 080

Hehehe.... min schäfertös har inte listat ut hur dörren funkar, hon ligger utanför och väntar med fotbollen. Hon trakasserar mig med denna fotboll mest hela tiden jag håller på i trädgården och om jag sitter nerhukad så försöker hon trycka upp bollen i ansiktet på mig så jag verkligen ska se den. Eller släppa den på nån stackars växt framför mig.

--------------------
          zon 4

Citera
          KatteLatte
          Inlägg 17-06-2011, 10:28
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 260
          Medlem nr: 21 768

CITAT (Anette W @ 16-06-2011, 14:26) *
          Hehehe.... min schäfertös har inte listat ut hur dörren funkar, hon ligger utanför och väntar med fotbollen. Hon trakasserar mig med denna fotboll mest hela tiden jag håller på i trädgården och om jag sitter nerhukad så försöker hon trycka upp bollen i ansiktet på mig så jag verkligen ska se den. Eller släppa den på nån stackars växt framför mig.

Känner igen det där. Fast Katla släpper sina leksaker i min ogräshink wink.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 19-09-2025, 21:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon