Har inget råd att ge dej, men tror att våra olika kroppar är byggda att antingen förvara energin dvs som bilringar mm, eller förbränna energin, det är svårt att få kroppen att göra tvärt imot vad man vill, ser på mej själv hadde en resa som gjorde att jag gick ner massor av kilo, trots att jag motionera varje dag så har jag lagt på mej igen, fast det är ju klart att det handlar om + och - i slut ändan, så om du går upp på natten och äter,och om du gillar glass så självklart går du upp.
Sedan om det är muskelmassa du är ute efter, så är det att titta på vilka idrotter som bygger upp muskler, typ tyngdlyftare, kulstötare,brottare,mm så får du nog titta på hur dom trännar och om det är något som du kan använda dej av i din tränning, och där är ju åxa kosten viktig för att nå resultat.
--------------------
Problemet är inte de onda människorna utan de goda människornas tystnad. Martin Luther King. Oerhörda summor har lämnat välfärdssystemen genom de skattelättnader som nu genomförs och inte många opponerar sig. Gunilla T. Att inte cykla är att gå för långt.
Redigerat av andersen: Idag, 45929 gånger.
|