Odlas Secret Santa 2012!
Tänk att vi hållit på i hela fem år nu!
Det här är Secret Santa:
Den som vill vara med skickar en anmälan via PM med sin adress till Tomtemor - Anma.
När anmälningstiden är ute lottar Tomtemor om vem som ska få vems adress och PM:ar sedan en adress till var och en som anmält sig. Sedan skickar alla Secret Santas sin julklapp med avsändare: Secret Santa. Naturligtvis får inte julklappen öppnas förrän julafton! På juldagen kan alla sedan berätta vad de fått och vem de tror att deras Secret Santa är...
Anmälan:
Du anmäler din medverkan genom att
skicka ett PM med namn och adress till Tomtemor - Anma
Sista anmälningsdatum:
30 november 2012Tomtemor skickar ut namn och adress:
senast den 2 december 2012Sista datum att posta julklappen:
12 december 2012Pris på julklappen: 0-30:- plus porto. Julklappen får kosta max 30 kronor. Det måste inte vara något som du har köpt i affären, det går lika bra med något hemmagjort eller fröer från trädgården. Det är tanken som räknas!
Regler:
- inget minsta antal anmälda - Secret Santa är lika kul på 5 som på 50 personer!
- Om du inte gillar din julklappsmottagare så försök bortse från det och gör det bästa av situationen, du får inte byta.
- Anmälan är bindande, du kan inte ångra dej för då blir någon utan julklapp.
- Var noga med att posta julklappen SENAST den 12 december för att den säkert ska hinna fram innan julafton.
- När Tomtemor har fått din anmälan bekräftas detta genom att ditt Odla-namn syns på en lista här i trådstarten.
- Är du helt nybliven medlem, har skrivit mycket få inlägg och har en anonym presentation har Tomtemor rätt att neka din anmälan på grund av säkerhetsskäl. Du blir i så fall kontaktad av Tomtemor.
Sekretess: Jag garanterar att jag inte kommer att sprida eller avslöja din identitet för någon annan än din scecret santa.

Så, nu är det bara att anmäla ditt deltagande! Ju fler desto roligare!!

Tomtemor är alltså jag, Anma, och det är till mig ni anmäler er genom att skicka PM med din adress!
Kom också ihåg att Secret Santa inte är slut med julafton. Alla som deltar ska också vara med och ge ledtrådar och gissa på sin tomte efter jul.
* Om du anmält dig och ditt namn inte dyker upp på listan i detta inlägg inom rimlig tid så påminn tomtemor.*Anmälda:
hattstugan fått av Monica, Norrbotten zon 5
Sylvia har fått av Eva i Skåne
omk fått av DykUnderYtan
anne-li i olofstorp fått av mojan
Monica i Nässjö fått av Margith
Biggan_ fått av hattstugan
Eva i Skåne fått av Anma
Ciczi fått av maramara
Wilmer fått av Sylvia
Monaxe fått av myosotis
Myosotis fått av ninnisky
Monica, Norrbotten zon 5 fått av Monaxe