CITAT (Natur liv @ 30-11-2013, 18:22)

Det tror inte jag. Forumet förändras säkert beroende på vilka medlemmar som är aktiva och det behöver inte nödvändigtvis betyda att det blir till det sämre. Vi är gissningsvis några stycken som även fortsättningsvis kommer att besöka odla för att både diskutera trädgårdsrelaterade frågor och allmänpolitiska. Tynar bort gör det först när ingen kommer hit, och det ser uppenbarligen både du och jag till att det inte gör.
nu är jag inte särdeles aktiv på odla längre,jag är inne kanske 1 till 2 gånger i veckan och då endast som gäst o kollar rubrikerna.finns det något intressant loggar jag in men senaste halvåret sker det sällan.
trädgårdsfrågorna är oftast ointressanta för mig (nybörjarfrågor) men jag vet att det finns de som gärna vill undervisa så jag överlåter till dem.
byggfrågor förekommer numera sällan annars är det en favorit (det finns ju annars en riktig byggsajt att häcka på).
småprat var det som engagerade mig mest,särskilt politik men det har i stort upphört här.
besöksfrekvensen på odla har ju drastiskt gått ned senaste åren,när jag blev medlem var det mellan 900-1000 besökare inne samtidigt,ibland så många att man inte kunde komma in.
nu är besöksfrekvensen betydligt lägre,125 just nu när jag skriver detta.
skitdåligt en lördagskväll.men jag ser ju att många tidigare aktiva inte längre syns till i trådarna,man kan ju fråga sig varför. ulf