Hej
Själv tycker jag inte planterar stora träd i trädgård, för att de tar mycket vatten och näring, och solen med ljus, så växter alla växter bredvid dem dåligt, så tycker jag om man döda den här träd och planterar små träd i stället, eller man kan göra 3/4 del av trädgård grässmatta och på kvar området kan man göra rabatter av grönsaker o med med perenner nära huset, och som jag skrev häckar omkring huset plus 1 eller två små träd, de som kan inte bli stora.
Obs
Jag har en enkel metod om du behöver döda Svampen på sår området, du kan göra så:
varma kniv och passerade knivbladet varm över sårområdet, så spenderas på Svamp - bakterier och virus på sårområdet ovan med en lovande behandling om det behövs, det är bra om du kan lägga ymp kräm över behandlad området, och finns i marknad nu flera tandkräm som kan döda bakterier, svampe o virus, så tycker jag använda båda metoder varm knif och efter kräm.
- Varm knif mycket gammal metod men de börjar använda på vård central mot bröst cancer istället för operera, för att de börjar tror på den här naturligt metoden. H.Bassam
|