" HUR konstigt är det att det kommer sådana svar efter de inlägg som föregått dem, tycker du?!!! Du kan ju inte saxa ur något ur en tråd anse att det ska vara signigikativt för resten av innehållet, det är ju bara tramsigt... för att inte säga tarvligt.
Odla.nu ÄR ett av de trevligaste och renhårigaste forum som finns på nätet, men alla går ju inte omkring i velourdräker, fotriktiga skor och håller med varandra.
Sådant är livet!
Fenja "
De flesta som argumenterat mot rökning har gjort det på ett sansat sätt.
Tarvligt av mig säger du Fenja, nej men det verkar typiskt för dig att ta till liknande uttryck när argumenten tryter.
Och velour, det har jag aldrig gillat . . .
" Ja men sjutton hakar! Småprat är ETT forum av alla de som Odla.nu har och där förekomemr det en del meningskiljaktligheter etc men fasiken - det är ju vad det är till för - diskussion å prat! Åsså fins det ju FLER forum här som är helt trädgårdsrelaterade!
Hälsar ingrid "
Om du menar att diskussioner och prat är lika med att ta till smutskastande och låga uttryck kan jag inte annat än beklaga.
Det här förekommer dessutom i andra avdelningar i Odlas forum ex Kryddor,örter och medicinalväxter.
Sedan kan man ju undra om det är legitimt att kasta skit bara för att man skriver i Småprat . . . ?
Kan ju även upprepa vad jag skrev;
Vore det inte både trevligare och effektivare att munhuggas på ett annat sätt, med mer fakta och åsikter istället att smutskasta andra. = Diskussioner/debatter på ett mer sansat sätt.