CITAT (Copycat @ 20-06-2004, 21:37)
Varför kan inte alla zappa runt lite och kolla upp nya inlägg och läsa? Det finns säkert någon som skulle kunnat gett ett bättre svar än dom man fick i Småprat.
ALLA frågor skall anses värda att besvaras.

Oj oj oj... inte zappar jag runt i forum som jag inte är speciellt intresserad av... "Prydnadsväxter" jo det skulle se ut... och jag läser inte alla "insändare" i de forum som jag besöker...
och jag TROR att de flesta funkar som jag.
ALLA som är här är ju inne av eget intresse. Vårat intresse för det som odlas och växer... sen finns ju alltid en massa annat roligt här i livet...
Att då begära (eller tro) att alla skall läsa allt är väl lite mycket begärt.
Och i 99 fall av 100 inbillar jag mig att andra vet mycket bättre än mig och därför väntar jag med att eventuellt svara. OM det inte är något speciellt...
Var glad och tacksam för alla tips vi får här. Även om inte just min fråga besvaras, hittar jag ALLTID något (för mig) NYTT och INTRESSANT och en massa TREVLIGA skribenter (jag hoppar medvetet över de som jag vet irriterar just mig och jag hoppas verkligen att de som florerar här VET ungefär vad jag är för TYP och de som retar sig på mig och mina inlägg hoppar över mina trådar...) ALLA kan inte tycka om alla eller allt.
Se'n har vi alla dåliga dagar, och det kan bli fel. Det ÄR svårt att få med samma saker som man får när man pratar med varandra. Kroppsspråk och betoningar försvinner... smileys är bra... men men men...
Visst är alla frågor värda att besvaras.. JA !!!! Och det finns inga för enkla eller för komplicerade frågor... MEN alla kan inte svara lika bra.
HOPPAS att INGEN blir sur på mig nu...