Medlem
Antal inlägg: 1 182
Medlem nr: 3 210
Soligt och varmt 18 grader .Jag och Josefine satt ute i våran frukosthörna som ligger i solen halft omgiven av lavendel.. Å vad jag älskar att sitta där och äta frukost och mysa läsa tidningen och bara dofta på blommorna ,fundera på dagen
Idag ska vi bada i lilla poolen ( barnpool) den är liten men Josefine tycker det är kul iallafall
Sen blir det lite ommöblering i rabatten + rensning ÄNTLIGEN!!!!! Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert . ( Jodå jag gillar faktiskt regn oxå och njuter då med ) Kramar till alla och tack för så många bra svar på alla frågor som popppar upp då och då ..
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
CITAT (råse-marie @ 17-07-2004, 09:22)
Hoppas att alla har lika toppenväder som vi idag och får NJUTA av att bara få leva och se allt vackert .
Sol här också och 16 plusgrader.... blåser lite men jag har lä på min altan... skall strax ut med kaffemuggen... sitta och bara njuta av sol och fågelsång. Hoppas också att alla har det lika fint idag och har tid att njuta av att bara finnas till. Sommarsverige är vackert.
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
här skiner solen nu. har ont i baken och armarna, för jag paddlade kanot hela 18km. och nacken ska vi bara inte tala om, men det var en toppen dag.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 891
Medlem nr: 565
Underbart att solen lyser med underbara temraturer Här i Mölndal var temp på 20 grader vid 21.30 Jag var på SM i motocross idag och tittade på vår son i värmen, för dem är det dock hett under alla skydden...men ingen klagade idag *LER*
--------------------
If you dont like seeing pictures of violence towards animals being posted, you need to help stop the violence,not the pictures / Johonny Depp
Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
Sol och klarblå himmel hela dagen och varmt, över 20° var ute hela dagen arbetade lite i trädgården, låg i solstolen och latade mig,en riktig fin sommardag. Renate