nu har jag testat
efter en del inspiration från denna tråd, som jag berättade om för en vännina fick jag låna hennes uppblåsbara reservmadrass.
den hade väl inte det perfekta måttet, men jag skulle ju bara testa om den var bekväm att sova på
efter att ha blåst upp eländet i två dygn, (har lånat ut pumpen) var det dags att prova
sagt och gjort.
sängen bäddades och jag skred till verket.
den kändes lite som en hängmatta men jag mitt nöt, trodde det skulle vara så.
hade inte en tanke på att ta bort min bäddmadrass först, så sängen hade platsat för "prinsessan på ärten" ungefär.

försökte lägga mej på sidan. DÅ hände det
med ett brak ramlade jag ur sängen, och landade på hundarna som ligger nedanför.
när dom flyger upp, slår jag huvudet först i sängbordet , sedan i garderoben som står brevid.
dom skräckslagna hundarna försöker hoppa upp på ovan nämnda säng, inklusive madrass vilket leder till en studsmatteeffekt. Den ena hunden studsar ur sängen när den andra landar
behöver jag säga att han ramlade på mej
underlaget gör att den andra hunden får panik och försöker krypa in under sängen,vilket leder till lååånga klösmärken på min bak efter hennes klor
efter att jag kravlat mej upp igen och fått lugnat hundarna packade jag ihop den igen.
den madrassen är inget för mej