Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag slutar på forumet
          tomas99
          Inlägg 01-08-2005, 06:34
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 613
          Medlem nr: 3 728

Han kan ha sin råa stämning för sig själv! Jag hadde hoppas att forumet skulle bli bättre men då Reservs framfart fortsätter så har jag tagit beslutet att jag inte vill vara offer här något mera!

Till er övriga så tackar jag er för det här tiden och ingen skuga skall falla från er.

--------------------
          Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.

Citera
          13 sidor V   1 2 3 > »   
          Nytt inlägg
          Svar (1 - 19)
          birgitek
          Inlägg 01-08-2005, 07:14
          Länk hit: #2

Gäster

Tycker inte man skall kasta sten när man sitter i glashus, Thomas.
          Birgit Ek

Citera
          netaave
          Inlägg 01-08-2005, 07:15
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 8 016
          Medlem nr: 3 244

Ja jag har då inte upplevt det som du, men alla är vi olika.
          Ha ett bra liv!

--------------------

Citera
          Flamingon - växt...
          Inlägg 01-08-2005, 12:29
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 206
          Medlem nr: 4 380

har läst rätt länge på odla men aldrig kommenterat vissa saker.

men ett tips till dig tomas från en som varit med om det ena och det andra, man blir ett offer om man gör sig till ett offer. och håller man på att dra upp en massa saker som att jag har varit med om det, folk har gjort så och jag har problem med det ena eller andra så tolkar jag att man vill bli särbehandlad på nåt sätt. och då kan man ju fråga sig själv varför man vill det, eller varför det är viktigt att ta upp vissa saker. sedan kan man ju fråga sig själv varför reagerar jag så starkt på just det ordet eller den meningen, för så man uppfattar saker behöver inte betyda att det är så det är. mycket sitter i ens eget huvud har jag märkt och det är bara man själv som kan förstå och göra nåt åt det.

men ha det bra och fortsätt med växter vilket är ett väldigt stimulerande intresse rolleyes.gif

--------------------
          "Alla tänker på att förändra mänskligheten men ingen tänker på att förändra sig själv." Leo Tolstoj

(taget från en minibok om sanningar.)

Min nystartade konstnärsblogg; http://isdrottningen.bloggspace.se/

Citera
          pejori
          Inlägg 01-08-2005, 17:56
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

hej då

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 01-08-2005, 18:00
          Länk hit: #6

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

CITAT (Flamingon - växtgalning @ 01-08-2005, 13:29)
          har läst rätt länge på odla men aldrig kommenterat vissa saker.

men ett tips till dig tomas från en som varit med om det ena och det andra, man blir ett offer om man gör sig till ett offer. och håller man på att dra upp en massa saker som att jag har varit med om det, folk har gjort så och jag har problem med det ena eller andra så tolkar jag att man vill bli särbehandlad på nåt sätt. och då kan man ju fråga sig själv varför man vill det, eller varför det är viktigt att ta upp vissa saker. sedan kan man ju fråga sig själv varför reagerar jag så starkt på just det ordet eller den meningen, för så man uppfattar saker behöver inte betyda att det är så det är. mycket sitter i ens eget huvud har jag märkt och det är bara man själv som kan förstå och göra nåt åt det.

men ha det bra och fortsätt med växter vilket är ett väldigt stimulerande intresse  :rolleyes:

Underbar sista mening. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          Hannele
          Inlägg 01-08-2005, 18:11
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 9 732
          Medlem nr: 22

tomas99, tråkigt, jag förstår dej. Hoppas du hittar en bättre plats i cyberspace.
          Själv skulle jag smyga ut tyst, för det är för pinsamt, när ingen ändå skulle sakna mej. wink.gif

--------------------
          Carpe Diem. Fånga dagen.

Ta ingen skit, tjejer! Grynet

Citera
          Fialotta
          Inlägg 01-08-2005, 18:18
          Länk hit: #8

Medlem
          Antal inlägg: 3 731
          Medlem nr: 49

CITAT (Hannele @ 01-08-2005, 19:11)
          tomas99, tråkigt, jag förstår dej. Hoppas du hittar en bättre plats i cyberspace.
          Själv skulle jag smyga ut tyst, för det är för pinsamt, när ingen ändå skulle sakna mej. wink.gif

Det skulle jag göra Hannele...håll i dig nu...jag gillar dig skarp wub.gif
          Kommer sakna tomas oxå...alla har vi rätt till våra åsikter ju unsure.gif
          Gör som jag ibland tomas...ta en paus från forumet så känns det bättre sedan smile.gif

--------------------
          *maudan*

Citera
          pejori
          Inlägg 01-08-2005, 18:20
          Länk hit: #9

Medlem

CITAT (Hannele @ 01-08-2005, 19:11)

tror att det är flera som skulle sakna dej smile.gif smile.gif
          jag skulle. wub.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Ophelia
          Inlägg 01-08-2005, 18:34
          Länk hit: #10

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Jag med smile.gif

Jag skulle sakna tomas med. Tycker det är sorgesamt att sådana känslor ska behöva upplevas så. Alla har ju sin plats att fylla. sad.gif

Citera
          shiva
          Inlägg 01-08-2005, 19:44
          Länk hit: #11

Medlem
          Antal inlägg: 218
          Medlem nr: 5 434

Jag skulle abselut sakna dig Hannele! Det är det inget tvivel om alls!
          Tomas69 kommer jag knappast sakna.
          Magnus

Citera
          zaaritha
          Inlägg 02-08-2005, 00:31
          Länk hit: #12

Medlem
          Antal inlägg: 9 608
          Medlem nr: 2 237

Vad i helsicke har "reserv" gjort nudå??

Citera
          amaira
          Inlägg 02-08-2005, 08:55
          Länk hit: #13

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Ja du Tomas, repris på repris.
          Kärleken är evig, men föremålen skiftar. Eller är det "hatet" som är evigt i ditt fall? Eller är det bara uppmärksamheten du söker?

Det är många som har sagt "Hejdå!" åt dig, många gånger. Jag låter bli för jag tror inte på något hejdå. Du verkar alltför bunden vid ditt "kärlekshat" till Odla, för att släppa taget.

Auf wiedersehen...

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera
          Tesa
          Inlägg 02-08-2005, 12:09
          Länk hit: #14

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

Jag har faktiskt saknat Hannele i perioder när hon knappt varit här...

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          silos
          Inlägg 02-08-2005, 18:34
          Länk hit: #15

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

En människa gör sitt eget helvete när man påstår att man sluta på till.ex. på Odla på grund av en annan medlem!

Jag själv gick över gränsen, och det ordentligt, för vad som tåldes härinne!
          Och jag kan absolut inte skylla på någon annan för att jag blev utstängd ifrån Odla utan det var helt och hållet rätt gjort av forumledningen!

Idag kan jag säga att jag faktiskt lärde mig mycket om att finnas till och vad som är accepterad;och detta lärde jag mig just genom att få mothugg emot mina skriverier wub.gif

Var nu inte allihoppa orolig att jag kommer åter att stöka till forumet:det har jag sannerligen inget som helst intresse för numera d.v.s jag vill inte längre har sådan bekräftelse som jag fick genom mina skriverier.

Genom att du upplever dig som ett offer Tomas kommer du aldrig bli fri i livet! Ingen människa i längden orkar med en person som har ett offer beteende!

Att våga visa sin sårbarhet är en annan sak och det gör att man växer som människa; men den vägen är både svår och mycket smärtsam men till slut leder den vägen till äkta frihet och frid inom en själv.

Kram på dig Tomas och njut av de dagar som du fått till gåva wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 02-08-2005, 18:43
          Länk hit: #16

Medlem

CITAT (silos @ 02-08-2005, 19:34)
          En människa gör sitt eget helvete när man påstår att man sluta på till.ex. på Odla på grund av en annan medlem!

Och jag kan absolut inte skylla på någon annan för att jag blev utstängd ifrån Odla utan det var helt och hållet rätt gjort av forumledningen!

Idag kan jag säga att jag faktiskt lärde mig mycket om att finnas till och vad som är accepterad;och detta lärde jag mig just genom att få mothugg emot mina skriverier wub.gif

Var nu inte allihoppa orolig att jag kommer åter att stöka till forumet:det har jag sannerligen inget som helst intresse för numera d.v.s jag vill inte längre har sådan bekräftelse som jag fick genom mina skriverier.

Genom att du upplever dig som ett offer Tomas kommer du aldrig bli fri i livet! Ingen människa i längden orkar med en person som har ett offer beteende!

Att våga visa sin sårbarhet är en annan sak och det gör att man växer som människa; men den vägen är både svår och mycket smärtsam men till slut leder den vägen till äkta frihet och frid inom en själv.

vågar jag säga...välkommen tillbaka solis smile.gif smile.gif smile.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          silos
          Inlägg 02-08-2005, 18:45
          Länk hit: #17

Medlem

CITAT (pejori @ 02-08-2005, 19:43)
          CITAT (silos @ 02-08-2005, 19:34)

vågar jag säga...välkommen tillbaka solis smile.gif smile.gif smile.gif

Det hoppas jag att du vågar och tack för ditt välkomnande;det värmde wub.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 02-08-2005, 18:52
          Länk hit: #18

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Välkommen Solis, du har nog varit saknad (trots allt) tongue.gif

Citera
          silos
          Inlägg 02-08-2005, 18:53
          Länk hit: #19

Medlem

CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 19:52)
          Välkommen Solis, du har nog varit saknad (trots allt) tongue.gif

Tack Reserv;det värmde och jag har saknat er wub.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 02-08-2005, 19:01
          Länk hit: #20

Medlem

det vet du väl silos, att det alltid är bra med andras åsikter, så länge man kan hålla isär åsikt och person rolleyes.gif rolleyes.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera

13 sidor V   1 2 3 > » 
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 16:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon