Ååååhhh Reserv, vad händer, när du "går igång" så dant?
Märker du inte att du spelar denna person rakt i händerna då?
(dessutom tog det
mig ett halvt dygn för att inse kopplingen till dig, så den kanske inte är så självklar för andra, även om den lyser
dig i ögonen.)
Såklart det är samma person, "fingeravtrycken" är exakta.
Alla de gamla signaturerna med samma fingeravtryck är borta, men personen "existerar" ju fortfarande. Sånt kan man inte varken haka upp sig på, eller göra nåt åt.
Världen är
full av människor som är både störda och psykiskt sjuka. De blir inte "friska" av att försöka "prata vett" med dem (eller vädja, hota, finna nya/andra vinklingar, eller nåt annat. Man når helt enkelt inte fram.)
Tydligen har denne person nu tillgång till en annan dator, men det spelar mindre roll. Personen är bortgjord en gång för alla, och en "brandbomb" eller ett "osmakligt inlägg" till, gör även denna dator otjänlig för personen.
Så slappna av lite
Till den personen som sysslar med denna verksamhet, vill jag bara säga: Sök hjälp, för din egen skull.
Jag skriver det inte "hånfullt" även om du läser det så.
Om jag skulle se en människa med ett brutet ben, skulle jag ju säga Sök läkare, eller hur. Det är inte mer skamligt, att ta ansvar för sjukdomar, skador och störningar i psyket än i kroppen.
Det som är skamligt, är att utagera sina sjukor på andra och inte ta ansvar för sig själv.
Och nu har jag "en fiende" skulle jag tro (fast det hade jag redan före, förstås

). Det gör inget.
Det finns människor som det är illa att ha som fiende, men rena
katastrofen att ha som vän - då föredrar jag fiendeskapet.
Stor varm kram på er alla goa
och
gomorron förstås! Önskar er en fin dag