Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
jag bara måste få visa er vad en gullig mäniska på odla har hjälpt mej med. det är en av mina små som jag ska ha kvar, och som är så lik sin pappa. visst är hon en riktig karamell?
jättetack en gång till birgitta
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Felix matte @ 09-11-2005, 22:54)
Pappa upp i dagen.. sååå söt
jag har inte tålamod att joxa med photoshop
tålamod har jag men jag är totalt stendum. när jag ska beskära så har mina foton bara ett hål i mitten kvar det jag skulle ha kvar, är totalt borta eller när jag lyckas få svarta streck över hela bilden, orginalet också.... jag är stendumm på photoshop
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
CITAT (pejori @ 09-11-2005, 23:45)
CITAT (Felix matte @ 09-11-2005, 22:54)
Pappa upp i dagen.. sååå söt
jag har inte tålamod att joxa med photoshop
tålamod har jag men jag är totalt stendum. när jag ska beskära så har mina foton bara ett hål i mitten kvar det jag skulle ha kvar, är totalt borta eller när jag lyckas få svarta streck över hela bilden, orginalet också.... jag är stendumm på photoshop
tror jag inte alls att du är... tror mer på att du också saknar tålamod
Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478
Ursäkta om jag kommer in och stör konversationen.. Tänkte bara visa den vackra profilen på Keno. Bilden är tagen för någon vecka sen då det var agilityuppvisning.
Så ja, nu kan ni fortsätta..
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
CITAT (cic @ 10-11-2005, 14:18)
Ursäkta om jag kommer in och stör konversationen.. Tänkte bara visa den vackra profilen på Keno. Bilden är tagen för någon vecka sen då det var agilityuppvisning.
Så ja, nu kan ni fortsätta..
Kul, tränar/tävlar du med honom agility? Vad FIN har har blivit! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478
Nä, ingen agility, han är för ung. Fast jag tror inte att vi kommer börja med det. Varken jag eller husse tycker att det är särsklit kul, och då kommer ju inte han tycka det är kul heller.
Vi tränar i lydnad, sök och apportering. Apportering är ju det som retrievrar tycker är roligast (om man ser till rasen alltså). Sök/spår gillar väl alla hundar. Lydnad är väldigt tacksamt på en flat eftersom de hela tiden vill göra husse och matte glad..
Ja visst är han fin.. Ser bara lite kul ut att han fortfarande har kvar valppäls på öronen..
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx