Full version: dagens hundbild
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
pejori
jag bara måste få visa er vad en gullig mäniska på odla har hjälpt mej med. smile.gif smile.gif
det är en av mina små som jag ska ha kvar, och som är så lik sin pappa. wub.gif
visst är hon en riktig karamell?

jättetack en gång till birgitta wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Berit
Hon är strålande söt och visst är hon mycket lik sin pappa. wub.gif

Birgitta är odlas mästerfotograf smile.gif
Kathy
Ååååh....en sån liten pralin!! wub.gif wub.gif wub.gif
ingrid fuxwall
Vad är hon av för ras ?
Snöflinga
Undrade just om det var en målning eller fotografi ohmy.gif Helt suveränt fotat, för att inte tala om det underbara motivet wub.gif
yla
CITAT (Berit @ 09-11-2005, 20:24)
Birgitta är odlas mästerfotograf smile.gif

nejnej jag har inte fotat den lilla söta,hade jag vart nära den pralinen hade jag ätit upp henne
de e matte pejori själv ju som fotat tror jag nog

jag photochoppade bara lite

alltid skoj o hjälpa till lite
pejori
CITAT (ingrid fuxwall @ 09-11-2005, 22:01)
Vad är hon av för ras ?

hon är blandras av schäfer och collie wub.gif
*Felix matte*
Pappa upp i dagen.. sååå söt wub.gif

jag har inte tålamod att joxa med photoshop sad.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 09-11-2005, 22:54)

tålamod har jag ohmy.gif ohmy.gif
men jag är totalt stendum. wacko.gif wacko.gif
när jag ska beskära så har mina foton bara ett hål i mitten kvar ohmy.gif ohmy.gif
det jag skulle ha kvar, är totalt borta rolleyes.gif
eller när jag lyckas få svarta streck över hela bilden, orginalet också.... unsure.gif unsure.gif unsure.gif
jag är stendumm på photoshop wub.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 09-11-2005, 23:45)
CITAT (Felix matte @ 09-11-2005, 22:54)

tålamod har jag ohmy.gif ohmy.gif
men jag är totalt stendum. wacko.gif wacko.gif
när jag ska beskära så har mina foton bara ett hål i mitten kvar ohmy.gif ohmy.gif
det jag skulle ha kvar, är totalt borta rolleyes.gif
eller när jag lyckas få svarta streck över hela bilden, orginalet också.... unsure.gif unsure.gif unsure.gif
jag är stendumm på photoshop wub.gif

tror jag inte alls att du är... tror mer på att du också saknar tålamod tongue.gif laugh.gif
pejori
jag vet nog vem som fick slita för att lära mej minska bilderna till albumet laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 10-11-2005, 00:05)
jag vet nog vem som fick slita för att lära mej minska bilderna till albumet laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Birgitta unsure.gif
pejori
EEEEEEEEEEEE......fel laugh.gif
det var ju du ju laugh.gif laugh.gif laugh.gif
*Felix matte*
jag ohmy.gif laugh.gif laugh.gif som jag brukar säga... bra minne men kort laugh.gif
pejori
CITAT (Felix matte @ 10-11-2005, 12:51)
jag ohmy.gif laugh.gif laugh.gif som jag brukar säga... bra minne men kort laugh.gif

japp.....har en hel mapp som dina PM ligger i om förminskning laugh.gif laugh.gif
måste fortfarande gå dit och kika ibland, när jag glömt nått laugh.gif laugh.gif
yla
fniss
ja jag tänkte väl de för jag mindes inte men vågade inte protestera för minnet e kort o jag vet att jag hjälpt nån hihi men inte vilka

hehe bra minne e bra men kort japp

laugh.gif laugh.gif tongue.gif
cic
Ursäkta om jag kommer in och stör konversationen.. rolleyes.gif wink.gif Tänkte bara visa den vackra profilen på Keno. Bilden är tagen för någon vecka sen då det var agilityuppvisning.

Så ja, nu kan ni fortsätta.. tongue.gif
Fenja
CITAT (cic @ 10-11-2005, 14:18)
Ursäkta om jag kommer in och stör konversationen.. rolleyes.gif wink.gif Tänkte bara visa den vackra profilen på Keno. Bilden är tagen för någon vecka sen då det var agilityuppvisning.

Så ja, nu kan ni fortsätta.. tongue.gif

Kul, tränar/tävlar du med honom agility? Vad FIN har har blivit! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
cic
Nä, ingen agility, han är för ung. Fast jag tror inte att vi kommer börja med det. Varken jag eller husse tycker att det är särsklit kul, och då kommer ju inte han tycka det är kul heller.

Vi tränar i lydnad, sök och apportering. Apportering är ju det som retrievrar tycker är roligast (om man ser till rasen alltså). Sök/spår gillar väl alla hundar. Lydnad är väldigt tacksamt på en flat eftersom de hela tiden vill göra husse och matte glad..

Ja visst är han fin.. wub.gif Ser bara lite kul ut att han fortfarande har kvar valppäls på öronen.. wub.gif
Ewa smålänska höglandet
Zappa väntar på katten

Tar nog lite tid idag

Han vågar sig nog inte ut
cic
Om man slår knut på sig själv så får man faktiskt plats i valpkorgen.. Jag bryr mig inte om att husse och matte gör sig till och köper nya fina stora korgar, den lilla är i alla fall favoriten..

pejori
CITAT (cic @ 10-11-2005, 15:16)
Om man slår knut på sig själv så får man faktiskt plats i valpkorgen.. Jag bryr mig inte om att husse och matte gör sig till och köper nya fina stora korgar, den lilla är i alla fall favoriten..

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif vadå vuxit ur den!!! dumheter smile.gif smile.gif smile.gif
Anki på Öland
Här finns det gott om plats kvar att växa i...... biggrin.gif biggrin.gif

Anki
yla
kompisarna gosar o vilar ihop

o dom vill gärna vara med då det är bad också
Anki på Öland
Nyss lyckades den "lilla" hoppa upp på soffan till dom vuxna för första gången. Det var tydligen riktigt skönt.....

Anki
*Felix matte*
Kl 21.30... Felix ligger alldeles intill mig på en mjuk kudde wub.gif
pejori
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 10-11-2005, 22:53)

wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Magdis
Jag kan inte låta bli att lägga in en bild på dotterns älskade hundfamilj trots att de bara är leksaker! wub.gif Det är pappa Ludde, mamma Svansis och deras valpar 1:an, 2:an, 3:an och 5:an. (det finns en 4:an också men det är en liten gris!)
*Felix matte*
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 10-11-2005, 23:44)
Jag kan inte låta bli att lägga in en bild på dotterns älskade hundfamilj trots att de bara är leksaker!  :wub: Det är pappa Ludde, mamma Svansis och deras valpar 1:an, 2:an, 3:an och 5:an. (det finns en 4:an också men det är en liten gris!)

Sååå sött wub.gif även de "konstgjorda" är levande i barnahjärtan wub.gif
Ludde heter mellandotterns vovve som hon fick i "klapp" sin första jul (1982) av storebror... samme Ludde gossar barnbarnet Emelie med idag. wub.gif
GrönAnna

Ellen solar. Hon är en Rodesian Ridgeback som tillhör en god vän till mig.

Magdis
CITAT (Felix matte @ 10-11-2005, 23:51)
Sååå sött wub.gif även de "konstgjorda" är levande i barnahjärtan wub.gif
Ludde heter mellandotterns vovve som hon fick i "klapp" sin första jul (1982) av storebror... samme Ludde gossar barnbarnet Emelie med idag. wub.gif

Ja, verkligen! För henne är de som familjemedlemmar wub.gif Namnet Ludde fick hon nog ifrån sina kusiners hund. Gosehunden är faktiskt väldigt lik honom (jag tror han är en Smålandsstövare, finns det nåt som heter så?) Färgerna är precis desamma. (Den mörkbruna hunden)
pejori
visst ler man åt denna vovve

Berit

den här är inte så dum heller. Glada vovvar
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
man blir så glad när man ser dom..... smile.gif smile.gif smile.gif
sånt ska man titta på när man är nedstämd, då blir man genast på bättre humör. laugh.gif
Fenja
Mina vargar:

Vakna dig luspudel jag ska äta upp dig

Ahhhhrrrrrrrrgggggg!!

Ger du dig eller?!!

Äh, ge dig nu va?

Tssss, jag är livsfarlig!

Mvh
Fenja
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif han är still going strong...ikaros laugh.gif laugh.gif
lisselbo
Kajsa inviger sin nya bädd

*Felix matte*
Felix sover gott i Labradoren Fias nya bädd wub.gif

Grannens Gordonsetter Manda ryms visst bra i Felix lilla Biabädd tongue.gif wub.gif
pejori
Linda_A

Ingen super bild men rätt okej.
annama
Rätt OK faktiskt, hon är supersnygg!!!
cic
Plåtat Keno idag..

Det är så kul med snö!! Löven prasslar extra mycket också!

En retriever hittar ALLTID en bra pinne att bära omkring på. sleep.gif

Matte säger att jag bara får titta..

Titta va fin jag är!
Zarah P
CITAT (cic @ 18-11-2005, 15:35)

Titta va fin jag är!

Åååååh...! Retrieverblicken!
wub.gifwub.gifwub.gif
*smälter*
Rossi
yla
sööta vovvar
Susanna

Zarah P
CITAT (Susanna @ 18-11-2005, 17:39)

En av mina favorithundar från Pompeji. Lägg märke till hur korta ben han har!

Nämen så SÖT! wub.gif
Blandisar är ofta riktiga charmtroll - de liksom slår ur underläge... wink.gif

Men är inte bakbenen längre? Lutade han? Eller är det bara jag som inbillar mig?
Susanna
Hihi, ville inte lägga ut den här bilden tidigare eftersom den är så suddig. Fast här ser man i alla fall att benen är lika långa. När han sitter ser det ju faktiskt ut som om bakbenen är mycket längre än frambenen. Visst är han söt, en schäfer i taxstorlek. wub.gif
Boxer
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon