Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hockeyfeber?, Var är hockerfebern?
          LadyG
          Inlägg 15-01-2006, 23:52
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 260
          Medlem nr: 6 231

Borde det åtminstone inte vara ganska mycket rabalder i Jönköping nu när HV leder tabellen med nio poäng? De ser fullkomligt ostoppbara ut ju.

Vad säger ni jönköpingsbor, är det feber i Jönköping?

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 6)
          AndreasBlomquist
          Inlägg 16-01-2006, 00:11
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

Det är ju inte slutspel ännu wink.gif De kommer givetvis ta helt slut och alla topplag kommer falla för de Värmländska vargarna.

--------------------

Citera
          LadyG
          Inlägg 16-01-2006, 00:16
          Länk hit: #3

Medlem

Tja, allt kan ju hända i hockey och kärlek säger man, tror jag tongue.gif

Fast har inte Färjestad spelat osedvanligt mediokert iår? De brukar ju alltid vara högst upp och fajtas, men nu har de 20 poäng upp till täten.

--------------------
          "Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi

Citera
          AndreasBlomquist
          Inlägg 16-01-2006, 00:33
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

Ja, jo... minst sagt mediokert men allt det är ju ett spel för galleriet serru. De försöker invagga de övriga lagen i någon slags falsk trygghet att FBK inte är något hot i år och sen när slutspelet kommer igång så får vi se värsta urladdningen! Det är säkert.. sleep.gif

--------------------

Citera
          Berith
          Inlägg 16-01-2006, 10:26
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

Äh spelar väl ingen roll vilken plats Färjestad ligger på eller hur många poäng dom har, dom är ändå allra allra allra bäst. wub.gif Och på tredje plats kommer HV.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera
          LadyG
          Inlägg 16-01-2006, 10:30
          Länk hit: #6

Medlem

CITAT (AndreasBlomquist @ 16-01-2006, 00:33)
          Ja, jo... minst sagt mediokert men allt det är ju ett spel för galleriet serru. De försöker invagga de övriga lagen i någon slags falsk trygghet att FBK inte är något hot i år och sen när slutspelet kommer igång så får vi se värsta urladdningen! Det är säkert.. sleep.gif

Det vore himla kul om Färjestad kunde rycka upp sig, för HV och Färjestad brukar alltid bjuda på så roliga matcher annars. Svängigt spel, gott om chanser och det bjuds åt bägge håll. Men då ska båda lagen vara i god form också, tack. smile.gif

--------------------

Citera
          LadyG
          Inlägg 16-01-2006, 10:34
          Länk hit: #7

Medlem

CITAT (Berith @ 16-01-2006, 10:26)
          Äh spelar väl ingen roll vilken plats Färjestad ligger på eller hur många poäng dom har, dom är ändå allra allra allra bäst. wub.gif Och på tredje plats kommer HV.

Jag är nöjd om jag får se rolig hockey, och känner jag igen spelarna blir det ännu roligare. Därför föredrar jag HV och Färjestad, jag känner igen flest namn helt enkelt smile.gif

Hm...Och så har jag ju bott i Jönköping, så lite lokalpatriotisk kanske jag hann bli trots att jag inte bodde där så länge. smile.gif

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 11-08-2025, 09:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon