CITAT (cyberspy @ 11-02-2006, 13:27)
Tjena igen och tack för välkomnandet.
Jag har spanat in forumet ganska länge men inte visa mej. Tvekade om jag skulle göra det nu också för det har varit rätt kul att bara va en "spy" och se vad ni skriver om. Men nu kan jag inte hålla mej längre.
Jag har kollat ett annat forum också (AoT) men där vågar man ju inte skriva något för där blir dom så j-a arga om någon tycker något annat än dom. Någon annan som har varit där? Vad tycker ni om det forumet?
En fråga till. Jag kan inte så mycket om odling men börjar tycka att det är så himla kul att köpa frö och så. Jag skulle behöva massor utav råd, men vågar man fråga om det i detta forumet utan att bli idiotförklarad för att man är så himla okunnig??
Cyberspy

Du är hjärtligt välkommen här,och frågar på bara,"den som inte frågar får inte reda om nå't" ingen blir i......ot förklarat för en fråga,vi hjälper så gott vi kan.
Jag är mycket på AoT,det var det första forum sedan jag blev med egen dator.Jag trivs där med,har aldrig märkt att de blir arga för att man ställer en fråga eller har en egen åsikt.