Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
Jag undrar om det överhuvudtaget finns en sådan, smyckeshängare. En stående. Inga krokar at sätta på väggen nu alltså. Tänkte slippa det. Vet att det finns smyckesgarderober, men är inte säker på om jag vill ha det. Skulle nog vilja ha halsbanden synliga så att jag kan välja o använda dem oftare. Men var kan jag hitta min smyckeshängare??
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
ÖB säljer olika värmeljushållare för bara ett par -tre tior. I krokarna där ljushållaren ska hänga går det fint att hänga halsband och armband istället
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Eller så köper du en kravatthängare, en sådan där med en massa korta piggar och en krok uppetill att hänga upp med. Där får plats massor med halsband!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Kravatthängare finns i varuhus, typ Obs, och i herrkiperingar.
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244
Gör en själv av gips, fyll en plasthandske och modifiera den så den står stadigt. Behöver dock målas eller lackas. Då har du både arm-halsbands och ringhållare.
Medlem
Antal inlägg: 2 496
Medlem nr: 7 002
Jag har en träpinne från en nerklippt forsytia med två små grenstumpar på. Stoppade ner pinnen i en vas (inget vatten så klart) av lämplig storlek och sen hängde jag upp de halsband jag ville ha framme. Jag fick sätta dit gummiband på några ställen så halsbanden inte skulle halka ner. Det ser jättehäftigt ut! Och ja, pinnen är avbarkad och omålad.
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3