Tack allihopa ! Vad kul att ni tittar in här i tråden !
Kom just hem från dagens expedition.
För det första måste jag hålla med LadyG ... det är varken nyttigt eller vettigt att gå upp 05:30 på en lördag ... inte nån dag fö. Jag sover gärna till lunch om jag inte måste upp så det kanske är bra träning för mig att stiga upp lite tidigare. Men kul är det definitivt inte.
Idag är det strålande, för att inte säga brännande, sol och halv storm ... inte så kul när man ska ut med 200 icke avhärdade plantor

... förra veckan brände jag ganska många i solen, idag har dom gått på ett rullande schema under parasollet ... som jag fått stå och hålla i mest hela dan.
Kul har jag haft iaf. och det är väldigt roligt att få stå och babbla om alla sorterna för folk som är intresserade ... kul att briljera lite med sina nördkunskaper också. Nästa vecka hoppas jag på ännu bättre ruljangs, då är det ju Valborg och vår på riktigt, dessutom har folk fått lön och jag hoppas att dom vill spendera lite hos mig.
Tack för all uppmuntran och alla glada tillrop !! Jag håller er informerade om det händer nåt mer spännande ...
Tesa : Skylthållarna får du gärna "sno" designen på ... rena rama dagispysslet. Klädnypa limmad på blompinne, behandlat med tjära/linolja. De med två nypor ihop kan man sätta på en krukkant.

Som sagt ... HÄR VAR DET PRIMA PLANTOR !!! KOM Å KÖP !!! KOM Å KÖP !!!