Medlem
Antal inlägg: 921
Medlem nr: 2 397
Jättebra uppläggning o mkt överskådligt att titta på hur ni tänkt er det hela. Imponerande. Mycket jobb blir det men slutresultatet blir nog fantastiskt.
Medlem
Antal inlägg: 817
Medlem nr: 33
Tack! Eftersom vi är flera om att jobba och betala så löser det sig lite snabbare och billigare än om man ska göra det ensam. Kul eftersom jag alltid har lite bråttom och inte vill vänta när jag ska göra saker! Längtar till hösten när träd och häckar är på plats...
Medlem
Jaha.... så var det nya bilder igen! Och vi har fått en igelkott och en koltrastfamilj! Så himla roligt! Koltrasten upptäckte vi när maken klippte häcken (4 ägg) och igelkotten när lillekatten plötsligt blev stel som en pinne och började sniffa i luften. Jag är så glad att de vill bo hos oss! Vi tar all möjlig hänsyn till våra inneboende och njuter när koltrastarna har flyglektioner och kotten käkar kattmat. Tänk att bo på landet mitt i stan! Underbart!
Medlem
TACK! Visst är den fin, jag bara älskar den! Jag har pillat i trädgården hela dagen idag så imorgon blir det väl att inta ryggläge... Men kul har jag haft! Satte en Lykkefund mot muren och även en bokharabinda som ska "dölja" soptunnorna lite, fler Stjärnflocka, murade runt brunnen och planterade ut de frösådda stockrosorna och malvorna i stora rabatten. Så blir det lite blommigare tills det är dags för häckar och buskar. Sååå nöjd! Åt en god kycklingsallad i kvällssolen med ett glas vin och bara njöt av allt...
Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
Var på Blomsterlandet idag för jag behövde nytt i utekrukorna. Vad hittade jag mera, joooo, en stor kraftig ljusrosa stjärnflocka, precis en sådan du har Helen. Jippiii, der är min nu
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...