Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
har precis tittat klart på dagens program och drömt mig bort är det någon annan som ser på det???? tycker att det är underbart men det e klart jag älskar ju Italien och språket, maten mm
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 2 629
Medlem nr: 4 069
JAAAAA!!!! Programmet är en absolut favorit. Det är välgjort, tempot är lugnt så att man hinner ta in bilderna och njuta av det man ser och programmet underskattar inte heller oss tittare. Jag är så trött på alla program som bara visar hafsiga bilder med snabba klipp på programledaren (som dessutom säger säger hur vi skall tycka om saker och ting). Tänk om vi kunde få liknande trädgårdsprogram! Helt underbart! Mulle
Medlem
kul att flera har samma känsla
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
ja man kan ju skriva ner recepten från text tv skulle vilja prova några..... men det är ju mycket känslan att sitta där högt uppe på berget och se havet och allt där till som är själva grejjen för det ser ju sååååååå gott ut
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 3 070
Medlem nr: 21
Tittar ibland. Tycker det är jättemysigt. Å kul att se hur annorlunda dom ser på mat och ätande. Fjärran från alla storköp och färdiglagade matförpackningar. Nä, hemproducerat och njuta av i lugn och ro ska de va!
Medlem
ni som brukar titta glöm inte i kväll då det handlar om . Fängelseön i Toscanas skärgård 20.30 på kanal 1
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
vackert och hungrig blev jag som vanligt
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
Ett fantastiskt program, inte bara mat, det är kultur och natur också. Och så är det så lugnt och fint, det ger faktiskt en ro och frid att titta på programmet. En stor njutning! Eva
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!