Nu har jag sugit på den här frågan i flera timmar, så nu får jag väl försöka mig på ett svar som inte kommer att bli komplett på långa vägar.
Jag hade ju också läst på forumet ett tag innan jag vågade registrera mig.
Men så blev mitt Gyllenbär sjukt, som inte alls var ett Gyllenbär, utan Tomatillos, Och vilket kaos det blev. Jag skulle ju lägga in en bild. Med en karl som inte pratar samma språk som mig när det gäller datorn. Ja, jösses!
Men där var det Fenja och Åsa som direkt kom till hjälp. Och jag blev så glad för att det gick så snabbt.
Men det är många som jag fastnade för direkt. Kerstin, Åsa, Cilla, Kurt, Lars Olof Arvids, amaira........det finns så många med helt fantastiska kunskaper som man bara suger åt sig av så det är omöjligt att rabbla upp alla. Men Hamilton, får ju inte glömma bort den fantastiska Ladyn som tillsammans med mig skulle ta patent på nå ny sort av de sk Gyllenbären.
I småprat var det speciellt Bettson, Pejori, mulle, Reserv Och naturligtvis Felix matte och många fler där också. För att inte tala om Ophelia, Pisan,
Yin o Yang. Och netaave, som liksom mig , hade erfarenheter från Örbyhus............som sagt det finns hur många som helst.
Framför allt är det ju all hjälp jag fick av Agneta och Pejori med fl. Både med album och en massa annat. Jag visste ju absolut
ingenting om den här världen. Helt nollstäld var jag.
Bambi på hal is och jag, var väldigt nära besläktade då. Jag har fortfarande långt kvar att gå. Men jag är på G.
Såna här frågor borde inte jag svara på. Det blir alltid en hel novell, trots att jag inte ens kommit halvvägs.
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!