Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nu är det dags igen vad är det som kommer på tomten...ogräs blommor ja ni vet
så till den första vad är detta tro växer som i en krans blandat_06_365.jpg ( 961.82k )
Antal nedladdningar: 124
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
ingen med en liten gissning???????? det viktigaste är väl...är det ogräs???????? en gissningslek kan vi väl ta så uppdaterar jag med nya kort
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
men vänta nu......jag kom på en sak som jag flyttade till den rabatten...tolvgudablomman...kan det vara den?????? den köptes färdig förra året så jag har aldrig sett den som liten
midsommarkrans
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
CITAT (malin72 @ 07-04-2007, 12:27)
men vänta nu......jag kom på en sak som jag flyttade till den rabatten...tolvgudablomman...kan det vara den?????? den köptes färdig förra året så jag har aldrig sett den som liten
midsommarkrans
Jag har svårt att tro att det skulle vara tolvgudablomma. Jag har haft en planta i flera år och den bildar bara en bladrosett, inte en ring med rosetter... Men du kanske köpte en rejält stor planta.
Medlem
fniss skojj det här
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
näääääää inte studentnejlika...har ingen jo för flera år sedan men på andra sidan huset hm hoppas på värme snart och sol så det händer saker så ska vi se
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 162
Medlem nr: 362
Hej Malin! Jag har varit ute och kollat tolvgudablomman som jag har sått. Den ser precis ut som din, men det måste varit ett riktigt praktexemplar du skaffat, jag har bara en bladrosett på varje (2 plantor). /Christina
Medlem
tack Christina!!!!!!! jag började bli lätt förvirrad nu känns det lättare för enligt mina bilder från förra sommaren så satt den där...kul då har den klarat sig
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif