Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Regn?
Jag sorterar mina frön - kollar om jag glömt så någe ...... skissar på ideer, klampar runt i källaren - eller ute med regnkappa ;-) att bara gå runt och TITTA är också en mkt viktig del ;-) om man planerar funderar njuter eller letar sniglar. Kika på trädgården i olika vinklar.
Regn ger en också perspektiv på vart man placerat köksträdgården ;-) och på vart man skall ha en gång med sten/flis istället för jord - haha.....
Medlem
Antal inlägg: 10 440
Medlem nr: 34
Behöver man gödsla gräsmattan så kan man ju göra det när det regnar. Sommarregn är ju dessutom varmt, man behöver inte alls regnkläder, det är inte fel att bli lite blöt ibland också.
Medlem
Antal inlägg: 5 649
Medlem nr: 208
kolla regnrännor så att vattnet rinner där det ska o njuta av att man slipper vattna själv ,antingen klä sej så man inte blir våt eler så bara njuta regnet mot kroppen ,,man kan fortfarande dansa naken i regnet (ifall man har tomt till det) de e skönt o bergis bra för huden o alldeles säkert bra för själen
o sen då det slutar kan man njuta av alla glittrande droppar som likt diamanter ligger där o glänser har ni märkt va svårt de e att fånga dom me digitalkameran
--------------------
lev idag imorrn kan de vara försent min hemsida yla oldwolfie
Medlem
Antal inlägg: 316
Medlem nr: 951
Man kan bara gå ut och njuta av grönskan och frodigheten...så otroligt vackert det är efter allt regn...denna intensiva grönska....jag suger bara i mej den och sparar bilderna inom mej till vintern när det inte finns ett grönt strå! Lavendel
--------------------
Söker du lyckan för en dag...ta dej ett rus.. Söker du lyckan för ett år....gift dej... Söker du lyckan för hela livet....odla din trädgård!!!!!