Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Jag önskar att det fanns en knapp "anmäl inlägg" eller liknande. Tänk så enkelt det vore. Om man dessutom kunde se om inlägget redan var anmält så slipper ju admin. får kanske 50 anmälningar om samma sak.
Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36
CITAT (Alba @ 30-07-2007, 09:57)
Jag önskar att det fanns en knapp "anmäl inlägg" eller liknande. Tänk så enkelt det vore. Om man dessutom kunde se om inlägget redan var anmält så slipper ju admin. får kanske 50 anmälningar om samma sak.
Detta är väl knappast ett så stort problem här som på tex Passagen eller Flashback. Eller anmäller du inlägg ofta?
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987)
Medlem
Antal inlägg: 15 282
Medlem nr: 18
Blir också lite nyfiken... Det är väl inte så ofta man råkar på inlägg här som behöver anmälas? Tycker det har varit lugnt ett bra tag nu, ända sen forumet bytte utseende kan man väl säga?
Och inlägg med snusk i rubriken läser jag inte öht.
--------------------
----<--<-@Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål.@->-->----
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Jag uttryckte mig kanske lite oklart.
Vad jag menar är de inlägg som bjuder ut både det ena och det andra. Ett sådant inlägg fanns igår och det är det som även Boxer skriver om. Min tanke med att anmäla till admin. är för att ta bort inlägget.