Medlem
Antal inlägg: 2 075
Medlem nr: 6 256
Ja, ni ser ju sj'lva! De tre sista bokst'verna i alfabetet vill inte fungera p[ detta forum. Inte heller vill fr[getecket g;ra det. Men det 'r bara s[ h'r. . Vad har jag r[kat komma [t f;r knapp Vad har h'nt
Validating
Antal inlägg: 3 808
Medlem nr: 5 448
Bara i ett webläsarfönster? Det funkar på andra sidor? Kanske har du fått inställt någon annan teckenkodning. Typ, ascii-7, jag vet ej. Men, prova att starta om datorn, funkar inte det så gå in i visa-menyn (om du internet explorar) och se vad du har för kodning inställt.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (Tezzla @ 27-08-2007, 15:12)
Ja, ni ser ju sj'lva! De tre sista bokst'verna i alfabetet vill inte fungera p[ detta forum. Inte heller vill fr[getecket g;ra det. Men det 'r bara s[ h'r. . Vad har jag r[kat komma [t f;r knapp Vad har h'nt
ojojoj vad skojj..........tur att det löste sig annars kunde det vara lite svårt att förstå vad du pratar om
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Validating
Antal inlägg: 3 808
Medlem nr: 5 448
Jao, men vi f|rh{rdade internetn|rdar blir ju glada av att se s}dant Ger oss en nostalgikick. Jag l{ser fortfarande s}dan här text r{tt obehindrat. [ven om det g}r l}ngsammare att skriva nu {n n{r man var van
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Den här tråden kan jag ha hjälp av nån gång tror jag. Lilleman gjorde nåt med tangentbordet häromkvällen så att det blev så där för mig. Nästa gång vet jag hur jag ska få bort det.