CITAT (Inger R @ 10-10-2007, 11:14)

Jag säger också Välkommen.
Jag börjar vänja mig vid Odla och här behöver man inte sätta ett tomt papper över delar av skärmen för att kunna läsa inläggen (förslag på AoT:s nya forum), och inga irriterande annonser som stör. Jag har gett upp AoT:s forum helt o hållet just nu får se om jag återvänder om det blir ändrad layout. Det känns sorgligt att tvingas överge ett forum där man varit med från början men så länge som jag får huvudvärk när jag läser inläggen, då speciellt svaren, så får det vara. Jag trodde i min enfald att alla som höll på med webbdesign visste att grön text på ljusgrönt underlag är bland det mest svårlästa som finns,men tydligen inte.
Jag har minskat på upplösningen på min skärm så texten blev större men jag har fortfarnade jättesvårt att läsa. Men Odlas forum finns ju så jag kan få bot för mina abstinensbesvär. :=)
/Inger R
Har du redan gett upp??? det har ja inte ens börjat. Vi måste ger det nya forumet i alla fall en chans, sedan kan vi avgöra om vi godkänna det.Jag har varit här lika länge som på AoT,så jag känner mig hemma på båda,Fast rosforumet saknar jag väldigt mycket,men vi har ja fått ett rosforum här med.
Kunde inte heller logga in idag.
Nu tar jag min dagliga skogsrunda,ingen sol här bara grå himmel men humöret är soligt.