Medlem
Antal inlägg: 316
Medlem nr: 8 902
Hej Kom och tänka på är det ok i ett forum att länka till andras hemsidor? I en text tex jag skrev om streppar o länkade både till min egna och till ett forum? Är det ok att göra så annars får jag redigera mitt inlägg,,strepp
Medlem
Antal inlägg: 4 869
Medlem nr: 4 761
KLickar man på användarvillkor så står det om länkar i trådar. - Reklam för kommersiella produkter, tjänster eller företag. Med reklam avses i detta fall inte omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom trädgårdsbranschen i forumets trädgårdsavdelningar när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. I forumets avdelning; Allmänt -> Småprat är även ett omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom andra branscher tillåtet när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. Vid tveksamma fall för vad som kan räknas som "relevant för en pågående diskussion" har Odla.nu full beslutanderätt.
men länkar i signaturen står ju när man redigerar sin signatur. det står ju rätt o slätt att länkar inte är tillåtna.
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Tack Anna..........när du säger det kommer jag ju ihåg att jag läst det.
Kan det kanske vara så att admin. har rensat i länkarna. Jag tycker att det försvunnit en hel del. Förut var det väldigt vanligt med länkar till hemsida, blogg osv.