Medlem
Antal inlägg: 699
Medlem nr: 2 086
Jamenhugaligen. Att Matte var lite läcker hade jag ju förstått redan innan, men att han skulle kunna vara så .?. hade jag verkligen inte förväntat mig. Trodde definitivt att hans danspartner Carin skulle få flytta runt på ett kylskåp. Fd hockeyspelare och snickare... Eeeh. Men han kunde ju röra på sig också! Inte illa! Heja Matte & Carin!!!
Medlem
Antal inlägg: 3 722
Medlem nr: 7 109
CITAT (Madeleine1 @ 11-01-2008, 22:42)
Jamenhugaligen. Att Matte var lite läcker hade jag ju förstått redan innan, men att han skulle kunna vara så .?. hade jag verkligen inte förväntat mig. Trodde definitivt att hans danspartner Carin skulle få flytta runt på ett kylskåp. Fd hockeyspelare och snickare... Eeeh. Men han kunde ju röra på sig också! Inte illa! Heja Matte & Carin!!!
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
Nu var jag tvungen att kolla upp vilken Matte ni pratar om och jag kan bara konstatera att det är inte min typ. Vilken smilfink...o vilken fjantig frilla! (Ursäkta att jag sätter mig på tvären )
Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891
Slö tittade bara på Lets dance, kan inte bedöma alla paren. Karl-Petter såg lite klumpig ut i bonde söker fru när han jagade grisar på gårdsplanen och sprang in i väggen. Han rörde sig smidigare på dansgolvet än jag hade trott. Får Omvärdera honom nu. Annars är det nog för tidigt att se någon given vinnare.
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
Uffe hasade ju runt som en gammal gubbe inte alls med den humor och personlighet som ändå både Peppe och Kurtan hade ... Undrar om det inte skulle behövas snickras lite här hemma
Medlem
Antal inlägg: 1 610
Medlem nr: 1 876
CITAT (Snöflinga @ 12-01-2008, 10:31)
Uffe hasade ju runt som en gammal gubbe inte alls med den humor och personlighet som ändå både Peppe och Kurtan hade ... Undrar om det inte skulle behövas snickras lite här hemma
Absolut till allt, När det gäller snickeriet får du ställa dig i kö!
Medlem
Antal inlägg: 7 909
Medlem nr: 4 848
Jag hoppas på att Linda Lampenius och Daniel da Silva blir kvar länge i tävlingen. Men det är bara för att jag tycker att Daniel är en sån fantastisk dansare. Fick höra av en kollega att han och syrran tävlade ihop i latinskt för några år sen.....kan tänka mig att det slagit gnistor om dem.