Medlem
Antal inlägg: 2 836
Medlem nr: 4 113
Tog ett varv i trädgården och hittade lite ärtskidor på luktärterna som jag inte tagit hand om... Eftersom jag var på väg hemifrån och bilen stod och väntade så hade jag alltså inte tid att springa in och lägga dem. Så vad gör man...
Medlem
Antal inlägg: 2 404
Medlem nr: 11 016
Alla sätt är bra utom de dåliga Jag har en fiskväst som jag plockar ner frön i men sedan brukar jag glömma att jag lagt dem där, nu när jag skrivit det så lär jag nog inte glömma
--------------------
"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau
Smart tycker jag Själv har jag ovanan att stoppa fröställningar i jackfickan som jag sen glömmer bort och då hamnar det hela i tvättmaskinen eller så undrar jag vad det är för skräp jag har i fickan och slänger hela rasket innan jag hunnit tänka att det där skulle jag nog ha sparat
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
CITAT (ewa zon 3 @ 03-02-2008, 16:27)
Smart tycker jag Själv har jag ovanan att stoppa fröställningar i jackfickan som jag sen glömmer bort och då hamnar det hela i tvättmaskinen eller så undrar jag vad det är för skräp jag har i fickan och slänger hela rasket innan jag hunnit tänka att det där skulle jag nog ha sparat
/Ewa
precis så gör jag med..hittar en fin fin kapsel eller så stoppar i fickan, där torkar dom så fint och lossnar och sen har man fickan full med något konstigt så då tömmer jag fickan och sen efter någon dag eller vecka eller så så kommer jag på nääääääää nu har jag ju kastat dom där fina blomsterfröna
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"