Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Det är bara till att han tar sitt ansvar och sitter tills vi tar medalj! Herregud vilken utskåpning! Ryssarna hade lekstuga med de svenska spelarna och vann rättvist. Vi får vara glada att det "bara" blev 2-0...
Medlem
Antal inlägg: 3 070
Medlem nr: 21
Har annat att bry mig om än fotboll! Betyder detta att livet återgår lite till det normala nu när Sverige åkte ut? Att det står om nåt annat än fotboll i tidningarna? Men snart är det väl dags för OS...
Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891
Jag förstår inte den avgångsmentalitet som finns i Sverige??? Har inte de 11 spelarna på plan något att tänka med själva? Om ingen gör mål är det ledarens fel då?
Eller är det det som är "lagsport" att laget kollektivt skyller alla motgångar på någon annan.. Fast egentligen så struntar jag stort i vad de gör för jag visste knappt att de spelade i går ens....
Medlem
Antal inlägg: 11 250
Medlem nr: 8 513
Nu såg jag ju inte matchen så jag kan inte uttala mig direkt om den. Men jag har aldrig förstått detta med att coachen ska avgå så snart det blir en förlust. De måste ju ha en chans att bättra sig och som någon annan skrev det är ju inte han som är på plan. Vilka spelare bör då avgå ?