Medlem
Antal inlägg: 1 785
Medlem nr: 9 395
Jag gjorde en snygg underskrift att använda i e-post med namn, telnr etc samt en liten logga. (Jag gjorde det i Word.) Jag hade tänkt att med ett enkelt "klick" kunna skriva under e-brev med detta. Hur gör jag?? Tex Var ska jag spara det och hur. Jag har Windows mail.
Medlem
Antal inlägg: 8 776
Medlem nr: 6 891
Jag känner inte till ditt mailprogram men det brukar gå att gå in på "inställningar" och "signatur". Sen skapar man signatur genom att skriva den text man vill ha och ev, kopiera in bilder och logotyper om programmet stöder sådant. I de flesta program kan man välja om signaturen ska infogas automatiskt i alla mail elelr om man själv ska klicka för att lägga till den.
Medlem
Antal inlägg: 1 785
Medlem nr: 9 395
Det verkar omöjligt med min mail. Ska försöka göra en underskrift imorgon att använda på jobbet. Där jag har Outlook. Tack för snabb hjälp, jag tror att jag ska klara det efter era tips.
Medlem
Antal inlägg: 2 496
Medlem nr: 7 002
Windows mail är väl en uppdaterad version av det gamla Outlook Express? Vill minnas att det stod ngt om det när jag köpte min nya dator i vintras. Dum som jag var så nappade jag ändå inte på det utan köpte Outlook 2007. Onödigt! Windows mail funkar finfint.
--------------------
Rensar ogräs i sydligaste Bohuslän, ett blåshål i zon 2-3
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
Nja att det skulle vara en uppdaterad Outlook express vet jag inte. Jag saknar min gamla Outlook som jag tycker var mycket bättre än denna nya Windows Mail.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson