CITAT (Markus_H @ 29-09-2008, 11:50)

....Jag visste inte ens att man kunde skriva inlägg som gäst? Och jag tycker inte alls det är kul om någon skriver som -Markus H- och -clivia- och postar massa töntinlägg. Jag trodde först i går natt att clivia hade fått fnatt på allvar men sedan såg jag att namnet inte stämde helt och idag har upptäckte jag att någon har postat i mitt namn......
Hur? kunde du 'se' att namnen inte stämde? Jag såg inläggen och kollade noga, men jag kunde inte se någon skillnad i stavningen av era namn. (namnen var stavade exakt som ni gör. - tecknen som nu står på sidorna ex -Markus H-, tillkom när nicknamnen blev omgjorda till "gäster") Däremot så såg man direkt i inläggen att det inte var "ni" som skrivit dem. Ex vis fanns inte era avatarer med och antal inlägg var entaliga. Gick in och kollad profilerna (som naturligtvis var "tomma") sökte på era namn på medlemslistan men då dök bara era
riktiga namn upp, alltså ditt Markus o clivia. Tycker också att det är underligt att någon kan gå in och skriva under nicknamn som redan finns. Jag skulle också gärna vilja veta vad/hur detta gick till för nästa gång är det någon annan av oss som blir "förtrollade"