CITAT (Thomas Wahlqvist @ 04-03-2009, 21:23)

Det måste väl anses ojuste att skicka dyra växter i en plastpåse utan vellpapp.
plastpåsar ? nej
jag skickade med etiketter med fullständigt namn, jag band om rötterna,bladen och rullade dom i fuktat papper plus i en plastpåse om jag inte mins fel. sedan utan på det 1-2lager av inslagspapper.
ja jag hade inte så mycket mer än det hemma VILKET jag skrev till dig, och att jag inte packade dom i riktiga plantboxar i hårdplast är för att jag inte villa ''vika'' bladen, och dom hade långa blad då jag valde dom största och finaste till dig för du skulle bli nöjd förutom det fick du också dom billigare, man ska väl få nåt för att man köper hem från Europa eller?.
och jag var stressad den dagen och ville skicka dom så snabbt som möjligt till dig. jag skrev noga på bägge sidorna OBS mycket ömtåliga plantor.
sedan att det går sönder I POSTENS HANTERING händer!!!!!!!! kan knappast jag hjälpa.
och som jag också skrev ibland har man inte alla hönsen hemma jag hade det inte den gången, tyvärr och jag har sagt förlåt och bett om ursäkt flera gånger.
man är faktiskt bara människa!!
och jag erbjöd som sagt flera gånger att du skickar tillbaka och du får pengar tillbaka.
Redigerat av flaxss: 04-03-2009, 22:28