Medlem
Antal inlägg: 311
Medlem nr: 5 324
Hos mig har jag "bara" blommande vintergäck och snödroppar sedan några veckor tillbaka. Igår såg jag en riktigt fräsch gullviveplanta, bladen var redan stora och fina men några blomknoppar syntes inte.
Varken krokus eller tulpaner har börjat komma upp än.
Medlem
Antal inlägg: 2 670
Medlem nr: 13 427
Hej
Igår hade snön smält såpass att jag såg att Krokusarna tittade upp. Påskliljorna har varit uppe flera veckor, men knappt vuxit under denna tid. Annars liknar min Tulpanrabatt Bettys, tills för någon dag sen. I helgen skottade jag bort det mesta snön, och nu har nog resten smält själv. Tulpanerna i samma rabatt syns knappt till, så det är till att vänta. Men ÅÅÅÅHHHH vad fina dina är, Wilmer.
Medlem
Antal inlägg: 10 733
Medlem nr: 2 529
Förlåt vilken dålig dag jag mår dåligt av att luras . Ni som gick på mitt April skämt, förlåt Jag ska aaaldrig mera luras!! Mitt samvete klarar inte av en sådan här dag till. Men det ÄR mina tulpaner från FÖRRA året, jag hoppas på samma prakt i år igen. Jag har bara blad på lotten än så länge i år...
/ Kickilina wilmersson
CITAT (HögaKusten @ 01-04-2009, 15:23)
Inge avis alls,Wilmer... jooooooooooo!
Till och med dej lyckades jag locka fram ur en snöhög
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
CITAT (Wilmer @ 01-04-2009, 21:08)
Förlåt vilken dålig dag jag mår dåligt av att luras . Ni som gick på mitt April skämt, förlåt Jag ska aaaldrig mera luras!! Mitt samvete klarar inte av en sådan här dag till. Men det ÄR mina tulpaner från FÖRRA året, jag hoppas på samma prakt i år igen. Jag har bara blad på lotten än så länge i år...
/ Kickilina wilmersson
Till och med dej lyckades jag locka fram ur en snöhög
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Inte behöver du ha dåligt samvete för att du lurades, det är helt OK - fast bara idag. Jajjamen, snart är det vår på riktigt, snöfritt om ungefär en månad...