Ja, han är defenitivt inte den mest diplomatiska när det gäller att skämta. Jag brukar tycka att man kan skämta om det mesta, men nog höll jag på att sätta i halsen när jag läste vad han sagt

!! Vedervärdigt uttryckt när folk misst allt de har i form av anhöriga, vänner och ett helt livs uppbyggda hem!
Men jag skulle ändå vilja säga att vad Berluscini och Italien gjorde under tsunamin också säger en del om det italienska folket. Medans sveriges regering fortfarande satt och tuggade på fingrarna i förvirringen om vad som hänt?!, vem som skulle besluta vad?!och vem som gjort vad!!.......då var de italienska planen på plats sedan flera dygn tillbaka. Där sa det "smack" och så var de iväg....
Man kanske skulle sopa rent framför egen dörr innan man dömer ut andra.........jag hittade på tal om det ett snyggt citat häromdan
""Människan har en benägenhet att använda förstoringsglas för att se andras fel, i stället för att använda en spegel för att se sina egna." - Lucius Annaeus Seneca "
Ett citat som jag för övrigt tycker stämmer in både här och där och lite överallt
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!