CITAT (Aqvakul @ 05-05-2009, 10:36)

Ointressant om man skriver hundra eller tusen inlägg per år!
Men om man ger uttryck för att man vill starta ett nytt Forum så tyder 9 inlägg per år på låg Forumsaktivitet/intresse...
Kastar mig handlöst in i hetluften...
Jag tror att den låga forumaktiviteten från SidneyB's håll beror på det h*n skrev i sitt inlägg;
CITAT
.../vårt land är sååååå avlångt speciellt nu när det är vår. Jag vill inte läsa om att magnolian blommar i skåne utan träffa likasinnade som gläds åt att snön så sakta faktiskt smälter./ ...
snarare än ointresse för odling. Jag vet massor av människor som har stort trädgårdsintresse fast dom inte hänger på något trädgårdsforum och postar en massa mer eller mindre odlingsrelaterade inlägg. Dessutom tror jag precis som Berith att SidneyB med följande:
CITAT
.../Kan man inte ha ett speciellt forum för oss i zon 5-6?/...
menar
en speciell avdelning här på Odla.nu's forum. Jag har sett flera forumister här som uttrycker sig så.
Om Odlas forum hade en avdelning för odlare i zon 5-6 så skulle med all sannolikhet SidneyB hänga där mycket mer än h*n hänger här på Odlas forum nu - precis som h*n sa i sitt inlägg.
För min egen del tycker jag inte att se sådan avdelning behövs. Jag tycker att det här forumet har näst intill onödigt många avdelningar redan.