Tack för era gulliga kommentarer! Jo jag är en stor kattälskare och har en liten hobbyuppfödning. Ska inte "plåga" er med allt för många kattbilder här men är ni nyfikna kan ni kika på min hemsida
http://home.swipnet.se/frere-et-soeur/. Även om jag personligen blir glad av såväl katt som hundbilder här på forumet i mellanåt.
Erika, din padda med vitt är supersöt och jag träffade faktiskt hennes uppfödare på utställning i Stockholm idag för visst var hon från Neogenes? Även Perserkatter älskar att vara ute och jag är glad att kunna erbjuda dem den möjligheten. Nadja, den katt jag ställde ut idag var ute efter badet igår eftermiddag och gjorde en snigelinpackning i trädgården, ha,ha. Nåja inga problem att få henne snygg imorse. Om matte nu envisas med att åka på utställningar mitt i sommaren så ska inte katterna behöva lida för det, de vill ju vara ute så mycket som möjligt.
Kajsa! Ja vi bor ju nästan grannar, i alla fall i grannkommunerna och jag arbetar i Västerås. Har tidigare skrivit till och från på Allt om Trädgårds forum, men med min gamla dator så fungerar det inte så bra. Här på Odla är jag medlem sedan drygt en vecka. Har många gånger beundrat dina rosor på AOT:s forum och i dina album och vissa rosor har jag köpt på din rekomendation, tex. Mary Rose som jag är supernöjd med.
Fny! Klart att du måste ha en katt, de berikar verkligen livet!
Ser fram emot att få fortsätta titta på vackra bilder och prata rosor. Det är så skönt att läsa om likasinnande, som köper den där rosen man inte har plats för, ägnar semestern åt trädgårdsarbeta mm..