Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Skördefest i Ödsmål 26-27/9
          Olle A
          Inlägg 20-09-2009, 14:46
          Länk hit: #1

Gäster

Nu till helgen (26-27/9) kl 11-16 är det skördefest på Jordhammars herrgård i Ödsmål, ca 5 km norr om Stenungsund i Bohuslän. Allt möjligt gott som har skördats i trädgårdar och i naturen kommer att säljas. Slöjdföreningen Jordhammar håller slöjdmarknad och det finns även hantverksutställning, kafé och restaurang. På söndagen medverkar dessutom en viss växtförsäljare med både ute- och inneväxter: dagliljor, astilbe, rosenbräckor, paradisträd, sammetsögon, hoyor, pelargoner, palettblad mm.
          Välkomna!!!

Olle

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 5)
          ninnisky
          Inlägg 20-09-2009, 17:19
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 047
          Medlem nr: 3 958

samma helg är det symässa i Borås och bokmässa i Göteborg -- det blir en tuff helg för hantverkare och bokmalar (sådana som jag) ..

Lycka till Olle A med försäljningen smiley_small_hug.gif kanske dyker jag upp!

--------------------
          Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...

Citera
          nykomling
          Inlägg 20-09-2009, 19:11
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 64
          Medlem nr: 24 409

oj det är ju samma helg som Ölands skördefest ju!

Citera
          Olle A
          Inlägg 20-09-2009, 20:24
          Länk hit: #4

Gäster

Ja, det är skördefest lite varstans till helgen. Här i Bohuslän bl a på flera ställen på Orust och i Uddevallatrakten. Säkert också på många andra ställen runtom i Sverige.

Ninnisky, du är välkommen till Jordhammar! kompiskram.gif Skördefesten där pågår alltså både lördag och söndag, men på lördag ska jag och Meriona ut i Svartedalens svampmarker med naturskyddsföreningen.

Olle

Citera
          nykomling
          Inlägg 21-09-2009, 09:30
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 64
          Medlem nr: 24 409

CITAT (Olle A @ 20-09-2009, 21:24) *
          Ja, det är skördefest lite varstans till helgen. Här i Bohuslän bl a på flera ställen på Orust och i Uddevallatrakten. Säkert också på många andra ställen runtom i Sverige.

Ninnisky, du är välkommen till Jordhammar! kompiskram.gif Skördefesten där pågår alltså både lördag och söndag, men på lördag ska jag och Meriona ut i Svartedalens svampmarker med naturskyddsföreningen.

Olle

glömde att de även har en länk
          http://www.skordefest.nu/

Citera
          Meriona
          Inlägg 21-09-2009, 13:05
          Länk hit: #6

Gäster

CITAT (Olle A @ 20-09-2009, 21:24) *

Olle

Visst är det förjordat att man inte kan dela sig mitt itu ibland! -cry-.gif
          Jag som ska på svampkurs även på söndagen missar ju alltihop! ranting.gif

Men jag är väldigt glad att du försakar försäljningen på lördagen för virrhönan M:s skull... giggle.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-07-2025, 20:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon